Bestellen en betalen

Een bestelling plaatsen

Een bestelling plaatsen in onze webshop gaat in een aantal eenvoudige stappen:

  1. Klik bij het gewenste artikel op ‘In winkelmandje’. (Staat er geen winkelwagentje bij het door u gewenste artikel, dan is het artikel momenteel niet bestelbaar via de webshop)
  2. Wanneer u een product hebt toegevoegd komt u direct in uw winkelwagentje terecht. Hier kunt u kiezen om direct naar de kassa te gaan, of om verder te winkelen.
  3. Wilt u direct afrekenen, dan klikt u op ‘Naar de kassa’.
    Hier kunt u, als u al een account heeft, inloggen. Heeft u nog geen account dan kunt deze hier direct aanmaken. Het is niet nodig een account aan te maken, maar het vergemakkelijkt de bestelprocedure bij een volgende bestelling.
  4. Het is mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Bij ‘Verstuur mijn bestelling naar bovenstaand adres’ klikt u het vinkje weg, en u kunt het afleveradres ingeven.
  5. U kunt in dit overzicht ook de verzendmethode kiezen. Wilt u uw bestelling laten verzenden of wilt u uw bestelling ophalen in de winkel in Asten?
  6. In onze webshop kunt u op verschillende manieren betalen; via iDeal of via een bankoverschrijving.
  7. Bij stap 4 controleert u uw bestelling en rechts onderaan de pagina maakt u de bestelling definitief door op ‘Bestelling plaatsen’ te klikken.

Nadat u uw bestelling hebt geplaatst ontvangt u automatisch binnen enkele minuten een bevestiging hiervan op het door u opgegeven e-mailadres. Als u geen bevestiging hebt ontvangen, kan het zijn dat er problemen zijn met de e-mailserver of dat het door u opgegeven e-mailadres onjuist is. U kunt dan een e-mail sturen met daarin de juiste gegevens, de bestelde artikelen en het moment waarop u het besteld hebt. Natuurlijk kunt u ook telefonisch contact opnemen gedurende onze openingstijden op +31 (0)493-696155.

Een bestelling wijzigen of annuleren

Als u een account heeft, kunt u zelf uw bestelling wijzigen of annuleren door in te loggen. Wijzigen of annuleren is mogelijk zolang de bestelling niet in behandeling is genomen. Heeft u geen account, dan kunt u de bestelling zonder opgaaf van reden binnen 24 uur kosteloos wijzigen. U kunt uw bestelling wijzigen door telefonisch contact op te nemen met de Webshop op telefoonnummer +31 (0)493-696155.

Na annulering van uw order of bij retour gestuurde artikelen wordt het betaalde bedrag binnen 5 werkdagen op uw rekening teruggestort.

Levering

Zodra de betaling van uw bestelling is ontvangen, wordt uw bestelling verzonden. Indien mogelijk wordt uw bestelling verzonden via DPD.

Grotere en zwaardere pakketten, worden verzonden met een andere vervoerder.

Bevestiging van bestelling

Nadat u uw bestelling hebt geplaatst ontvangt u automatisch binnen enkele minuten een bevestiging hiervan op het door u opgegeven e-mailadres.

Als u geen bevestiging hebt ontvangen, kan het zijn dat er problemen zijn met de e-mailserver of dat het door u opgegeven e-mailadres onjuist is. U kunt dan een e-mail sturen met daarin de juiste gegevens, de bestelde artikelen en het moment waarop u het besteld hebt. Natuurlijk kunt u ook telefonisch contact opnemen gedurende onze openingstijden op +31 (0) 493-696155.

Artikel defect bij ontvangst

Controleer direct na ontvangst van uw bestelling of het artikel onbeschadigd en compleet bij u geleverd is. Mocht dit niet zo zijn, neem dan zo spoedig mogelijk contact op om dit aan ons te melden via e-mail of via telefoonnummer +31 (0)493-696155.

Betaalmogelijkheden

Bestellingen die u doet in onze webshop dienen altijd vooraf te worden betaald, met uitzondering van bestellingen die door u afgehaald worden of die onder rembours aan u worden verzonden. Tijdens de bestelprocedure komt u vanzelf terecht bij het onderdeel betalen. Hier kunt u de door u gewenste betaalmethode selecteren.

iDEAL

Betalingen via iDEAL zijn alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland. Bij deze methode kunt u direct tijdens de bestelprocedure de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw eigen vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Maakt u al gebruik van telebankieren, dan kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Veilig betalen met Omni kassa

De betalingsprocedure in de webshop loopt via Omni kassa. Dat is een zogenaamde internetkassa die voor webshops op een veilige manier de online betalingen afhandelt.

Omni kassa verstrekt geen bank- en/of creditcardgegevens van consumenten aan de bij haar aangesloten webshops of aan andere derden.

Wanneer moet ik betalen?

Bestellingen die u doet in onze webshop dienen altijd vooraf te worden betaald, met uitzondering van bestellingen die door u afgehaald worden of die onder rembours aan u worden verzonden. Tijdens de bestelprocedure komt u vanzelf terecht bij het onderdeel betalen. Hier kunt u de door u gewenste betaalmethode selecteren.